четверг, 5 сентября 2019 г.

Правильно ли считать выражение "АЗ ЕСМЬ" именем Бога?


Иоанна 8:58: «Рече (же) им Иисус: аминь, аминь глаголю вам: прежде даже авраам не бысть, АЗ ЕСМЬ»

Цитата из церковнославянской Библии в современной орфографии:

Быт.4:9 И рече Господь Бог ко каину: где есть авель брат твой? И рече: не вем: еда страж брату моему ЕСМЬ АЗ?
Каин - ипостась Бога?


Быт.18:27 И отвещав авраам, рече: ныне начах глаголати ко Господу моему, АЗ же ЕСМЬ земля и пепел
Авраам называет Бога землёй и пеплом?


Быт.24:34 И рече: раб авраамль ЕСМЬ АЗ
Раб Авраама (Елиезер) - тоже ипостась?

Быт.27:32 И рече ему исаак отец его: кто еси ты? Он же рече: АЗ ЕСМЬ сын твой первенец исав
Бог - первенец Исаака? Ревека – Божья Мать?


Быт.31:41 се, мне двадесять лет АЗ ЕСМЬ в дому твоем, работах тебе четыренадесять лет двух ради дщерей твоих и шесть лет за овцы твоя, и преобидел еси мзду мою десятию агницами
Бог работал у Лавана за 2-х дочерей?

Быт.45:3 Рече же иосиф братии своей: АЗ ЕСМЬ иосиф: еще ли отец мой жив есть? И не могоша братия отвещати ему: смутишася бо
Братья смутились Бога, у которого умирает отец?

Быт.45:4 Рече же иосиф братии своей: приближитеся ко мне. И приближишася. И рече: АЗ ЕСМЬ иосиф, брат ваш, егоже продасте во египет Божьи братья продали Бога в Египет?

Быт.50:19 И рече к ним иосиф: не бойтеся, Бога бо ЕСМЬ АЗ
Бог боится Самого Себя?

Исх.4:10 Рече же моисей ко Господу: молюся ти, Господи: недоброречив есмь прежде вчерашняго и третияго дне, ниже отнележе начал еси глаголати рабу твоему: худогласен и косноязычен АЗ ЕСМЬ
Бог худогласен, косноязычен и недоброречив? Моисей – ещё одна ипостась Бога?

Суд.6:15 И рече к нему гедеон: во мне, Господи, в чесом спасу израиля? се, тысяща моя хуждша в манассии, и АЗ ЕСМЬ мний в дому отца моего
Бог не может спасти израильтян, потому что он младший сын своего отца?

Суд.9:2 глаголите во ушы всех мужей сихемских: что лучше вам, еже владети вами седмидесяти мужем всем сыном иеровааловым, или владети вами мужу единому? и помяните, яко кость ваша и плоть ваша ЕСМЬ АЗ
У Бога есть кости?

Суд.16:17 И поведа ей все сердце свое, и рече к ней: железо не взыде на главу мою, яко назорей ЕСМЬ АЗ Господу от утробы матере моея: аще убо обриюся, отступит от мене крепость моя, и изнемогу, и буду якоже вси человецы.
Сила Бога в его волосах?


Суд.17:9 И рече ему миха: откуду идеши? И рече ему левитин: АЗ ЕСМЬ от вифлеема иудина, и иду обитати, идеже обрящу место.
Бог ищет жильё и работу?

Руф.3:9 и рече (ей вооз): кто еси ты? Она же рече: АЗ ЕСМЬ руфь раба твоя, да возложиши крило твое на рабу твою, яко ужик ты еси
Руфь - ипостась Бога и рабыня Воза?

Руф.4:4 Он же рече: АЗ ЕСМЬ, ужичествую
Родственник покойного мужа Ноемини - Бог? Он не захотел взять Самого Себя в жёны?

1Цар.1:15 И отвеща анна и рече: ни, господи: жена в жесток день АЗ ЕСМЬ, вина и пиянства не пих, но изливаю пред Господем душу мою
Анна - жена Бога?

1Цар.17:43 И рече иноплеменник к давиду: еда пес АЗ ЕСМЬ, яко ты идеши противу мене с палицею и камением? И рече давид: ни, но и хуждший пса. И прокля иноплеменник давида боги своими
Бог - филистимлянин? Давид убил Бога из пращи? Почему Он не воскрес?


1Цар.30:13 И рече ему давид: откуду еси, и чий еси ты? И рече отрок египтянин: АЗ ЕСМЬ раб мужа амаликитянина, и остави мя господин мой, яко изнемогох днесь уже третий день
Бог - раб амаликитянина?

2Цар.1:8 и рече ми: кто ты еси? и рех: амаликитин ЕСМЬ АЗ
Бог – амаликитянин? Или филистимлянин воскрес амаликитянином?

2Цар.1:13 И рече давид отроку возвестившему ему: откуду ты еси? И рече: сын мужа пришелца амаликитина ЕСМЬ АЗ
Бог - сын амаликитянина?

2Цар.2:20 и озреся авенир назад себе и рече: ты ли еси сам, асаиле? И рече: АЗ ЕСМЬ
Асаил – Бог или богохульник?

2Цар.11:5 И зачат жена во чреве: и пославши возвести давиду и рече: се, АЗ ЕСМЬ во чреве имущая
Бог забеременел после прелюбодеяния?

2Цар.14:5 И рече ей царь: что ти есть? Она же рече: издавна вдова жена АЗ ЕСМЬ, и умре муж мой
Бог овдовел?

2Цар.20:17 И приближися к ней (иоав), и рече жена: ты ли еси иоав? Он же рече: аз. И рече ему: послушай словес рабы твоея. И рече иоав: послушаю, АЗ ЕСМЬ.
Кого Иоав называет Богом – себя или женщину?

2Цар.24:17 И рече давид ко Господу, егда виде ангела биюща люди, и рече: се, АЗ ЕСМЬ согрешивый, АЗ ЕСМЬ пастырь зло сотворивый, а сии овцы что сотвориша? да будет ныне рука твоя на мне и на дому отца моего.
Давид обличил Бога во грехе и злодеянии?

3Цар.3:7 и ныне, Господи Боже мой, ты дал еси раба твоего вместо давида отца моего: и АЗ ЕСМЬ отрочищь мал, и не вем исхода моего и входа моего
Соломон называет Бога отроком малым?

3Цар.18:8 И рече илиа ко авдию: АЗ ЕСМЬ: иди и повеждь господину твоему, глаголя: се, илиа
У Илии раздвоение личности?

4Цар.1:12 И отвеща илиа и глагола к нему и рече: аще человек Божий АЗ ЕСМЬ, то да снидет огнь с небесе, и да снест тя и пятьдесят (мужей) с тобою. И сниде огнь с небесе и снеде его и пятьдесят мужей его
Бог - это Божий человек?

4Цар.4:13 И рече ему: рцы убо ей: се, удивила еси нас всем попечением сим: что подобает сотворити тебе? аще есть тебе слово к царю или ко князю силы? Она же рече: (несть,) посреде людий моих АЗ ЕСМЬ живущи Бог - сонамитянка?
 Почему Он в очередной раз поменял национальность и пол?

4Цар.16:7 И посла ахаз послы к фелгаффелласару царю ассирийску, глаголя: раб твой и сын твой АЗ ЕСМЬ, взыди и отими мя от руки царя сирска и от руки царя израилева, воставших на мя
Бог - раб и сын Феглаффелласара? Может, в этом и заключается вездесущность?

1Пар.17:16 И прииде царь давид, и седе пред Господем, и рече: кто АЗ ЕСМЬ, Господи Боже мой? и что дом мой, яко возлюбил мя еси до века?
Зачем Давид спросил у Бога, кто Бог?

1Пар.21:17 и рече давид к Богу: не аз ли повелех сочислити люди? АЗ ЕСМЬ, иже согреших, и зло творя зло сотворих, сия же овцы что сотвориша? Господи Боже мой, да будет рука твоя на мне и на дому отца моего, а не на людех твоих в погубление, Господи
Бог исчислил, согрешил и сделал зло?

1Пар.29:14 и кто АЗ ЕСМЬ, и кто людие мои, яко возмогохом сия тебе благовольне обещати? твоя бо суть вся, и от твоих дахом тебе
Бог пожертвовал самому себе?

Есф.5:1 рече ей: что ти есть, есфире? АЗ ЕСМЬ брат твой, дерзай, не умреши: яко общее повеление наше есть, приступи
Бог - брат Есфири?

Иов.33:9 чист ЕСМЬ АЗ, не согрешая, непорочен же есмь, ибо не беззаконновах
Иов считал себя Богом?

Пс.21:7 АЗ ЕСМЬ червь, а не человек, поношение человеков и уничижение людий
Бог червь, а не человек?

Пс.24:16 Призри на мя и помилуй мя, яко единород и нищь ЕСМЬ АЗ
Бог нищий и одинокий?

Пс.38:13 Услыши молитву мою, Господи, и моление мое внуши, слез моих не премолчи: яко преселник АЗ ЕСМЬ у тебе и пришлец, якоже вси отцы мои
У Бога есть отцы? Он молится Сам Себе?

Пс.85:1 Приклони, Господи, ухо твое, и услыши мя: яко нищь и убог ЕСМЬ АЗ
Бог убогий? Кому Давид об этом жалуется?

Пс.87:16 Нищь ЕСМЬ АЗ, и в трудех от юности моея: вознесжеся смирихся и изнемогох
Бог несчастен с юности?

Пс.118:19 Пришлец АЗ ЕСМЬ на земли: не скрый от мене заповеди твоя
Бог - инопланетянин?

Пс.118:63 Причастник АЗ ЕСМЬ всем боящымся тебе и хранящым заповеди твоя
Бог кого-то боится?

Пс.118:125 Раб твой ЕСМЬ АЗ: вразуми мя, и увем свидения твоя
Бог - твой раб?

Пс.118:141 Юнейший АЗ ЕСМЬ и уничижен: оправданий твоих не забых
Бог юнейший и уничижен?

Песн.1:4-5 Черна ЕСМЬ АЗ и добра, дщери Иерусалимския, якоже селения кидарска, якоже завесы соломони. Не зрите мене, яко АЗ ЕСМЬ очернена, яко опали мя солнце
Бог загорел на солнце?

Песн.5:8 Заклях вы, дщери Иерусалимския, в силах и в крепостех селных: аще обрящете брата моего, возвестите ему, яко уязвлена любовию АЗ ЕСМЬ
Суламита – влюблённая богиня?

Ис.6:8 И слышах глас Господа глаголюща: кого послю, и кто пойдет к людем сим? И рекох: се, АЗ ЕСМЬ, посли мя
Исаия в здравом уме?

Иер.1:6 И рекох: о, сый Владыко Господи, се, не вем глаголати, яко отрок АЗ ЕСМЬ
Бог ещё слишком молод, чтобы говорить?

Мф.26:25 Отвещав же иуда предаяй его, рече: еда АЗ ЕСМЬ, равви? глагола ему: ты рекл еси
Иисус подтвердил, что его предаст Бог?

Мк.13:6 Мнози бо приидут во имя мое, глаголюще, яко АЗ ЕСМЬ: и многи прельстят
Лжепророки будут называться именем Бога?

Иоан.9:9 Овии глаголаху, яко сей есть: инии же (глаголаху), яко подобен ему есть. Он (же) глаголаше, яко АЗ ЕСМЬ
Бог был слепой от рождения?

Деян.10:21 Сошед же петр к мужем посланным к нему от корнилиа, рече: се, АЗ ЕСМЬ, егоже ищете: кая есть вина, еяже ради приидосте?
Пётр объясняет, что он и есть Бог?

Деян.27:23 предста бо ми в сию нощь ангел Бога, егоже АЗ ЕСМЬ, емуже и служу
Бог служит ангелу?

1Тим.1:15 Верно слово и всякаго приятия достойно, яко Христос Иисус прииде в мир грешники спасти, от нихже первый ЕСМЬ АЗ
Иисус спас своего Отца – первого грешника?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ВИДЕО: Бог не Троица